loading...
لوازم تصویری نایاب
مانی بازدید : 3 پنجشنبه 16 آبان 1398 نظرات (0)

DVD-R 20 سنت هزینه دارد و رسانه های ضبط شده Blu-ray هر کدام حدود 20 دلار هستند. بنابراین ، این یک انتخاب آسان است و 30 دقیقه برای اکثر فیلم ها کافی است. من آنها را به عنوان بخشی از آلبوم ویدئویی خانوادگی ضبط می کنم ، و اگر این فیلم بیش از 30 دقیقه زمان نیاز داشته باشد ، آنرا به دو قسمت تقسیم می کنم ، به طور مساوی روی دو دی وی دی تقسیم می کنم تا 30 دقیقه بر روی دیسک اول و 3 پایان ندهم. دقیقه در ثانیه.

در حال استفاده

همه عکسها فریم های ویدئویی منفرد هستند ، بدون تغییر به جز اندازه در این صفحات. من تمام فیلم ها را در حالت UXP شلیک کردم که بالاترین کیفیت (24 مگابیت در ثانیه) است. دوربین را به صورت خودکار تنظیم کردم. توجه داشته باشید که این دوربین برای 1080p30 یا 1080p24 گزینه ای ندارد. فقط در 1080i شلیک می کند. (با این حال ، این ویژگی به شما امکان می دهد برای پخش حرکت آهسته با سرعت 200 ، 300 یا 600 فریم در ثانیه شلیک کنید. من هنوز در حال آزمایش این ویژگی هستم و وقتی موضوع مناسب را پیدا کردم برای نمایش کامل ویدیو ارسال خواهم کرد. اثر.)

نسبت زوم اپتیکال (10: 1) برای یک دوربین با قیمت 1000 دلار بسیار بالا است. همچنین بسیار روان عمل می کرد. اگرچه می توانید از کشویی روی پانل LCD زوم کنید ، اما ترجیح می دهم از کنترل های بالای دوربین استفاده کنم.

به نظر می رسید که در تمام طول روز هنگام عکسبرداری ، دوربین را در حالت آماده به کار قرار ندهید ، به جای استفاده از دکمه پاور در داخل پنل برای خاموش کردن کامل آن. مزیت حالت آماده به کار این است که در صورت بروز مناسبت می توانید دوربین را بگیرید و به سرعت شروع به شلیک کنید ، که این کار را از زمان به زمان انجام می داد در حالی که من اینجا دوربین را برای بررسی کردم.

در نور کم ، این دوربین تصاویری تولید می کرد که نسبت به مدل های قبلی که آزمایش کرده ام کمی سر و صدایی داشت. این ممکن است ارتباطی با اندازه پیکسل کوچکتر داشته باشد (سنسور دارای 10 مگاپیکسل تقریباً در همان اندازه - واقعاً کمی بزرگتر - که سایر دوربین ها دارای 2 هستند) ، اما من فرض می کنم که این تصویر با ترکیب ولتاژ از چند تولید شده است. پیکسل های مجاور در روش تبدیل پایین ، بنابراین من از این یافته کمی تعجب می کنم.

قرمز برای دوربین های دیجیتال سختی است اما تا زمانی که قرمز از دید کامل نباشد ، می توانید عکس های واقع بینانه مانند این کاسه گوجه فرنگی را با یک آهک سبز در پس زمینه بگیرید.

jvc-gz-hm400u-video-camera-گوجه فرنگی-و-آهک
اگر عکس عکسی از درختی با برگهای قرمز که همه حیاط من روی درختان صمغ در اکتبر و نوامبر است ، همیشه می توانید بگویید زمان سالی که من یک دوربین خاص را مرور کردم. باز هم ، مقدار قابل توجهی از رنگ دیگر (سبز) در عکس دیده می شود ، بنابراین قرمز بیش از حد اشباع نشده است.

jvc-gz-hm400u-video-camera-red-برگ
هنگامی که سعی می کنید ویدئویی بگیرید که تقریباً کاملاً قرمز است ، یعنی وقتی مشکل اشباع بیش از حد رخ می دهد.

jvc-gz-hm400u-video-camera-orange-flower
بنفش نیز دشوار است. این تقریباً نزدیک به واقع بینانه است ، اما کمی اشباع نشده است. اما ، رنگ سبز روشن است.

jvc-gz-hm400u-video-camera-بنفش-گل
نمونه دیگر تولید مثل سبز زیبا.

jvc-gz-hm400u-video-camera-green-succulent
آبی برای دوربین های دیجیتال آسان است (تصویر یک برگ در بالا سمت چپ). با این حال ، حتی اگر من از حالت خودکار (که شامل تعادل رنگ خودکار اتومبیل) نیز هست ، تغییر واضح آبی وجود داشت. این چیزی است که می تواند هنگام اصلاح ویرایش را اصلاح کند (احتمالاً روشنایی را نیز اضافه می کنم).

jvc-gz-hm400u-video-camera-دماسنج
در اینجا گل رز سفید وجود دارد ، اما دوباره به نظر می رسد کمی آبی است.

jvc-gz-hm400u-فیلم-دوربین-سفید-گل رز
رنگ زرد؟ مشکلی برای برخی از دوربین ها ، اما این JVC نیست.

jvc-gz-hm400u-video-camera-yellow-Rose
 

jvc-gz-hm400u-video-camera-yellow-flower
این عکسی است از سیلیکون ولی وقتی مه می خورد. این محدوده پویا حسگرهای دیجیتال (حدود 11 EV) را نسبت به فیلم (15 EV) نشان می دهد. شما نمی توانید جزئیات بسیار زیادی را در بوته ها و درختان مشاهده کنید.

jvc-gz-hm400u-video-camera-fog-over-valley
اگر دامنه پویا کاملاً زیاد نباشد ، همانطور که در این عکس از کاسه غلات من (با زغال اخته) در هنگام صبحانه نشان داده شده است ، با اینکه نور صبح بیشتر از یک طرف می آید ، سپس جزئیات سایه (قسمت سمت چپ کاسه) است. خیلی بهتر.

jvc-gz-hm400u-video-camera-صبحانه
و در حال حاضر ، قفسه سبزیجات بدنام بدنام. رنگ (رنگ) درست در هدف بود ، اما تصویر کمی تحت فشار قرار نمی گرفت.

jvc-gz-hm400u-video-camera- سبزیجات-قفسه
روی نیمکت

دوربین هایی که چندی پیش آنرا آزمایش کردم تمایل به افت شدید دارند اما JVC از این نظر بسیار مناسب است. از نظر زاویه دید ، بدترین سقوط تنها 0.113 f-stop و در تله ، 0.311 f-stop بود. این عملکرد عالی لنز است.



jvc-gz-hm400u-video-camera-falloff-telephoto
نتایج وضوح (وضوح) در زیر نشان داده شده است. مقدار MTF-50 برابر 0.494 چرخه در پیکسل یا 1067 LW / PH بود. حد تئوری 0.5

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 200