loading...
لوازم تصویری نایاب
مانی بازدید : 13 پنجشنبه 16 آبان 1398 نظرات (0)

سری از خوانش ها فشار می دهید ، CalMAN مقادیر را وارد می کند که گویی یک متر واقعی به آن متصل شده است. پس از شبیه سازی داده ها در محل ، می توانید نمودارهای مختلف را مشاهده کرده و تمام پرونده های راهنما مرتبط را بخوانید. شما حتی می توانید طرح هایی را در حالت Design ایجاد کنید. هنگامی که تصمیم به خرید نرم افزار گرفتید ، بسته به سخت افزار همراه و کدام نسخه از CalMAN که مایل به استفاده از آن هستید ، طیف وسیعی از قیمت ها وجود دارد.

SpectraCal طیف گسترده ای از ابزارهای تجزیه و تحلیل رنگ را با نرم افزار خود ارائه می دهد. بسته بندی ارزان قیمت با قیمت 299 دلار شروع می شود و شامل X-Rite EyeOne Display 2. این متر است که من برای آزمایش خودم استفاده کردم. این نرم افزار از لیست عظیمی از ابزارها تا اسپکترو پرتوهای گرانقیمت از مینولتا و عکس تحقیق پشتیبانی می کند.

زمینه مهم دیگر پشتیبانی سخت افزار تولید الگوی است. دو روش برای ارسال الگوهای آزمایش لازم به صفحه نمایش شما وجود دارد ، یک ژنراتور سیگنال اختصاصی یا الگوهای مبتنی بر DVD / Blu-ray. نسخه های حرفه ای و مشتاق CalMAN شامل یک سیستم نرم و صاف برای ادغام الگوهای مبتنی بر دیسک در فرایند کالیبراسیون است. با فعال کردن گزینه Pattern Auto Sense می توانید در هنگام تغییر الگوهای روی دستگاه پخش خود ، متر خود را به طور خودکار خواندن خواند. از طرف دیگر ، می توانید USB را به دستگاه IR وصل کنید که CalMAN آن را کنترل می کند. به این ترتیب پخش کننده شما الگوهای را از طریق دستورات CalMAN تغییر می دهد. سپس می توان مجموعه کامل اندازه گیری ها را با یک فشار دکمه انجام داد. CalMAN تنها نرم افزاری در خارج از کشور است که تولید الگوی مبتنی بر دیسک را خودکار می کند. این یک امتیاز واقعی است ، زیرا تعداد کمی از کالیبراست های سرگرمی می توانند خرید تولید کننده سیگنال را توجیه کنند. این دستگاه ها معمولاً 1500 دلار یا بیشتر هستند. SpectraCal یک ژنراتور با قیمت 699 دلار ارائه می دهد که شامل بیشتر عملکرد تجهیزات گران تر مانند واحدهای Accupel یا Sencore است. این ژنراتور (DPG-1000) کاملاً دیجیتالی است ، بنابراین فقط با اتصالات HDMI یا DVI کار می کند. توسط CalMAN می توان از طریق اتصال USB-UIRT کنترل کرد که دستورات IR را از درگاه USB لپ تاپ شما ارسال می کند.

یکی از ویژگی های مورد علاقه من در کالمن حالت Design است. ایجاد طرح های سفارشی متناسب با گردش و سبک خاص من کار ساده ای است. برخی از طرح های نمونه بسیار زیبا همراه با بسته بندی برای مقیاس خاکستری و تنظیم رنگ هستند. می توانید اینها را به محتوای قلب خود تغییر دهید یا خود را از ابتدا درست کنید. نمودارهای مختلف زیادی برای انتخاب وجود دارد و می توانید به هر طریقی که دوست دارید آنها را مخلوط کنید. همچنین می توانید در انجمن های CalMAN طرح بندی را با سایر کاربران تغییر دهید. در زیر چند طرح من برای تنظیم مدیریت رنگ و مقیاس خاکستری ایجاد شده است (عکس های صفحه نمایش داده شده در زیر).

کالمن
کالمن
کالیبره کردن صفحه نمایش شما

روند کالیبراسیون یک نمایشگر با CalMAN نمی توانست آسان تر باشد. گردش کار از پیش تعیین شده همه چیز را ترسیم می کند و راهنمایی های شما را با درک آسان راهنمایی می کند. هنگامی که برنامه را راه اندازی کردید ، یک صفحه مقدمه روند انتخاب متر و روش تولید الگوی خود را به شما منتقل می کند. صفحه اصلی کالیبراسیون به سه قسمت تقسیم شده است. در سمت چپ درخت گردش کار است. این امکان دسترسی به همه مباحث راهنما و مراحل واقعی کالیبراسیون را به شما می دهد. من به هر کسی که برای اولین بار از این برنامه استفاده می کند توصیه می کنم قبل از ادامه کار ، تمام مباحث راهنما را بخواند. مقالات در بخش بزرگ مرکز صفحه CalMAN ظاهر می شوند. آنها آسان برای خواندن و به خوبی نشان داده شده اند. اگرچه لازم نیست که درجه بندی علوم رنگی برای کالیبراسیون تلویزیون خود داشته باشید ،

گردش کار به صورت پیکربندی درخت در قسمت سمت چپ صفحه تنظیم شده است. شما فقط بر روی هر مرحله کلیک می کنید. وقتی مقاله راهنما را انجام می دهید یا نمودارهای مناسب ظاهر می شوند. مقاله راهنما به شما می گوید از چه الگویی برای تنظیم یک پارامتر نمایش خاص استفاده کنید. اگر نمودارها روی صفحه هستند ، کمک به آنها در قسمت سمت راست است. نه تنها شما از طریق انتخاب الگوی راهنمایی می شوید ، بلکه کمک می کند تا برای رسیدن به نتیجه مطلوب چه تنظیماتی را روی صفحه نمایش خود انجام دهید. هنگامی که گردش کار را به پایان رساندید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 181